Barnkonserter

Det är inte så ofta som vi gör saker med bara ett barn i taget men när det väl händer är det jättemysigt. När sonen fyllde fem år hade han och jag en heldag på stan med bla besök på Naturhistoriska muséet och glass på NK, den dagen glömmer han aldrig! Nu har jag gjort slag i saken och tillsammans med en väninna som har en jämnårig dotter skall vi gå på Konserthusets barnkonserter fyra lördagar med start i oktober. Jag är säker på att det kommer att uppskattas mycket. Klassisk musik och symfoniorkestrar är de redan bekanta med sedan de sett 
Små Einsteins på Bolibompa. Jag är säker på att även mammorna får en en trevlig stund.

Kommentarer
Postat av: alacs

Tack för länken! Vi pratade just under helgen om att gå på konsert med barnen (4 och 5 år) eftersom stora killen fick gå på sing-a-long förra julen och tyckte att det var så kul.
Nu slapp jag ju "besvära" mig med att leta själv.
/alacs

2007-08-27 @ 12:59:46
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Anna

Alacs: Var det sing-a-long på konserthuset ni var på, hur var det? Nu har ju jag köpt ett "paket" med biljetter, 4 besök. Det andra är i december och heter sing-a-long christmas! Ska bli jättekul! Kul sen när båda barnen kan föja med, lillasyster blir 3 år snart och ju än så länge för liten.

2007-08-27 @ 20:33:50
Postat av: alacs

Det var sing-a-long Christmas. Var själv inte med utan stora killen var med farmor och farfar förra året. Han tyckte det var kul! Så äve farmor och farfar :)
/alacs

2007-08-28 @ 00:59:08
URL: http://alacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0