Dagens äckligaste... urk

Fick för mig att gå ut och rensa lite rabatter nu på kvällskvisten när barnen somnat. Vi har en rabatt med smultron och lite annat jox som jag haft lite ångest över att vi inte fixat upp ordentligt så jag började rafsa och rensa bort lite torra, vissna stjälkar och blad. Tog inte på mig några handskar för jag hade inte tänkt mig någon större uppröjning ikväll, det var ju dessutom lite mörkt ute redan. När jag för undan en samling löv ligger plötsligt världens största, äckligaste, slemmigaste snigel där. Fy vad jag rädd jag blev. Maken kom genast till undsättning dock, drog på sig ett par handkar och lyfte bort den med en spade. Tänk er alltså en sån där svart slemmig sak fast ännu större och brun med stora svarta prickar på...Vad sjutton är det för snigel? Mördarsnigel? (Nej tack inte i min trädgård?) Den blev hur som helst kapad på mitten och nertryckt i en vattenbrunn. Usch, jag ryser när jag tänker på det för det var så äckligt... urk. Nu är det handskar på i fortsättningen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahah jaaa fy!
Mördarsniglarna är ju enorma och bruna så det var säkert en sådan goding du fått i rabatten! HUA!

2007-08-06 @ 21:50:15
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Stardoll

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2008-02-13 @ 09:38:59
URL: http://www.stardollcodes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0