Förkyld


Hann inte jobba många dagar innan jag blev rejält förkyld. Igår kämpade jag mig igenom arbetsdagen men i natt har jag haft spränghuvudvärk och sovit dåligt så idag blev det en sjukdag, kan inte pressa mig även om det inte känns bra att vara hemma. Jag är genomförkyld och orkar ingenting. Har sovit mig igenom dagen men ska försöka ta en dusch nu och hoppas att det känns lite bättre efter det. I morgon är det min lediga dag men jag gissar att jag får tillbringa den i sängen med hopp om att snart vara på benen igen.

Kommentarer
Postat av: susanne f

Hej
Krya på dig, inte alls kul att vara sjuk....
Men vila du och ta det lugnt så är du på benen snart igen

2007-08-22 @ 18:54:36
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: Anna

Susanne: Tack så mycket, jag ska försöka vila så mycket som möjligt.

2007-08-22 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0