Ny vecka

Måndag igen. Jag har jobbat idag och det har gått bra även om jag inte är helt bra från min förkylning. Känner av bihålorna så fort jag rör mig och har lite ont i halsen, men men. Skönt att jobba lite i alla fall, det är stressande att vara hemma också och inte ha koll på läget i klassen.
Hämtade barnen vid halv fyra. De var pigga och glada efter en dag på förskolan, oj vad de trivs och har roligt där, det är så skönt och att bytet faktiskt blev till det bättre för dem. Storebror har fått många nya bästisar och på torsdag ska en av dem få komma med hem när jag hämtar, spännande.
Efter maten idag lekte de så himla fint på sina rum att jag till och med kunde jobba undan lite som måste göras. Nu är det Bolibompa, Nicke Nyfiken har blivit populärt! Jag har bläddrat i senaste numret av Allt om mat och letat lite inspiration. Skall göra soppan vi skall äta i morgon redan ikväll tänkte jag. Min lillebror kommer över på middag så jag tänkte även lyxa med en äppelpaj till efterrätt då. Men den svänger jag ihop i morgon eftermiddag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0