Paj à la Italien

                       image32

Stopp stopp skär inte upp någon bit innan jag hunnit fotografera pajen! Maken hann dessvärre sätta kniven i pajen innan jag var framme med kameran. Han suckade och tittade konstigt på mig när jag fixade och trixade och fllyttade runt pajen innan jag fick ett foto jag var nöjd med. Och jag vet... någon matfotograf blir jag aldrig...
Nåväl, idag åt vi alltså italiensk paj till middag. Just denna paj är en av mina favoriter och receptet finns att hämta här. Pajdegen innehåller bla  en del grahamsmjöl vilket känns nyttigare och även mera smakrikt. Idag lade vi även till fetaost och basilika i pajen men det smakar gott utan också.
 

                                              image33


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh vad gott det ser ut... Nu blev jag lite inspirerad att göra en paj til middag =)

2007-08-18 @ 19:32:52
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: Nilla

Hi hi min man brukar också skratta åt mig när jag vill fotografera maten :-)

2007-08-18 @ 19:40:41
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0