Atjo atjo atjo proooosit

Med risk för att bli lite enformig men nu är vi ju djupt nergågna i sjukträsket här hemma... Lillasyster som var feberfri och pigg i helgen kom hem från dagis som en trasa idag. Febervarm, snorig och hostar som aldrig förr. I morgon blir båda barnen hemma, wish me luck....
Själv har jag förmodligen åkt på bihåleinflammation. Mina förkylningar brukar alltid sluta med det och nu har jag alla symptom man kan tänka sig.
Ska bädda ner mig under min filt i soffan och kolla på Anna Pihl. Sen är det bedtime och hopp om att få en god natts sömn till skillnad från de senaste nätterna då jag sovit urdåligt. Dels är det alltid minst ett barn som kommer och tränger ut mig i sängen och dels mal tusen tankar runt i mitt huvud och håller mig vaken fastän jag är dödstrött. Jag som alltid brukar sova som en stock är inte van med rubbad nattsömn. Usch vad det är jobbigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0