Frisk luft

Åh vad skönt det var att andas frisk luft idag! Efter nästan en vecka inomhus blev jag bländad av ljuset när jag stack näsan utanför dörren. Kände mig så pass pigg att jag tog en tur till vårt cntrum och kollade in bokrean, köpte på mig några böcker som jag ska visa senare ikväll. Därefter hämtade jag barnen och trots att jag var lite kallsvettig och matt drog jag iväg med dem till ett annat köpcentrum en bit bort för att stilla shoppingtarmen lite. Och en del shopping blev det. Bilder kommer då kameran laddat klart :)
När vi kom hem kollade jag lite i våra rabatter och upptäckte att de små krokus och påskliljelökarna jag la ner i våras nu börjar ploppa upp ur jorden. Även tulpanerna är på gång - jättespännande eftersom jag satt en hel del lökar i höstas! Våren är snart här!!!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vad har du för väder idag?

2008-02-27 @ 18:12:58
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Cina

Nu har jag läst ikapp lite här! Vilken söt liten dotter du har, visst är det hutlöst dyrt att klippa barn?! Våra pojkar klipper sig hos frisören och det blir ju lite slantar på ett år...Skönt att du börjar må bättre nu.

Vill också tacka för dina gulliga kommentarer i min blogg, det värmer!

Kram och trevlig helg!

2008-02-28 @ 21:18:10
URL: http://cinamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0