Host host snörvel

Har varit dålig på att blogga på sistone... Har dock inte haft inspiration och när jag fått någon idé och tänkt fota något är kameran urladdad...
Jag har åkt på någon form av influensa :( Lillasyster var krasslig i veckan med hög feber och halsont. Hon repade sig snabbt men jag blev smittad....) Mycket möjligt också att jag smittats av någon av mina hostiga snörvlande elever som nyser en rakt upp i ansiktet titt som tätt.... Hoppas bara jag inte behöver tillbringa hela sportlovet till sängs. Jag blir otroligt uttråkad av att ligga nerbäddad med huvudvärk, svidiga ögon, hosta och inte kunna göra något utan att bli helt matt.... Jag vill vara pigg och orka med allt som jag tänkt göra nu när jag är ledig.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Krya på dig!

2008-02-23 @ 12:58:08
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Anna

Tack Nilla!

2008-02-25 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0