God fortsättning

Det har inte blivit mycket bloggande på sistone... Julen har varit jättebra och vi är åter hemma efter firande hos min familj. Det är så himla skönt att vara ledig och det känns lyxigt att vi har ännu en ledig vecka tillsammans hela familjen. Vi planerar ingenting utan tar bara dagen som den kommer. Peppar peppar har barnen lyxat till det coh sovit lite längre än vanligt på morgnarna.
Idag har jag varit och handlat till nyår. Vi kommer att vara hemma för oss själva i år och bara äta och dricka gott tillsammans. Köpte en superfin bit hängmörad oxfilé till denna rätt som då skall tillagas. Återkommer i ett annat inlägg med hela vår meny :)
För övrigt är jag är jag rätt trött på alla julgrejor här hemma. Har lust att bara  packa ner tomtarna och förbereda för våren. Visst är det ett tag kvar innan vi kan andas vårluft men vi går onekligen mot ljusare tider, det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0