Jullov!

Så är jullovet äntligen här! Idag är vi bara hemma och slappar. Barnen är snoriga och hängiga och jag orkar inte ta mig för särskilt mycket. Har köpt så gott som alla julklappar och har det mesta under kontroll inför jul. Eftersom vi åker bort slipper vi bekymra oss om matlagning o dyl vilket känns lyxigt. Skulle vilja köpa mig en ny outfit till julhelgen men jag vet inte om jag hinner. Barnen har jag köpt finkläder till i alla fall och det är väl det viktigaste... Har nätshoppat lite så här innan jul både från Wiells hörna och Elva små troll. I veckan har det kommit trevliga klädpaket på posten. Båda butikerna har haft fina julkalendererbjudanden. Lillasyster har fått en superfin röd plyschomlottklänning och sedan har barnen fått fina tröjor från danska Hugin och Munin. Och jag, jag fick en skön klänning från Hugin och Munin så där gick jag inte lottlös.... 
                                                                                                        
                                                                                    image88

Kommentarer
Postat av: Cina

Hoppas ni haft härlig juldagar och att ni får en fin sista helg på året! Fin klänning du köpt :)!

Kram
Cina

2007-12-29 @ 06:52:51
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack Cina. Vi hade en jättebra jul! Klänningen är verkligen jätteskön och kan rekommnederas!
Kram

2007-12-29 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0