Böcker beställda!

image3
Har beställt böcker från Adlibris igen - det är en liten last jag har. Jag älskar verkligen böcker och att läsa. Hinner tyvärr inte läsa så mycket som jag skulle önska men det är ändå härligt att ha sitt eget lilla biblliotek när läslusten faller på. Böckerna som förhoppningsvis dimper ner nästa vecka är:
Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson
En skall bort av Pia Hinze
Sommarbarn av Katerina Janouch
Så gör prinsessor av Per Gustavsson (till dottern)
Lätta fakta om livet i havet av Fiona Patchettt (till sonen)


Kommentarer
Postat av: Thea

Skriv gärna vad du tycker om dem sen när du väl läst dem. Alltid kul att höra.
Själv har jag också tänkt köpa iaf två av dem.

2007-07-29 @ 23:42:11
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0