Dagens post

image9

Ikea katalogen och Elle mat och vin damp ner i brevlådan idag.
Måste erkänna att jag inte blir särskilt upphetsad av en ny Ikeakatalog längre, har inte ens orkat öppna den än... Får se om man hittar något intressant, vi behöver en fåtölj till vårt sovrum...
Elle mat och vin däremot är en alldeles ypperlig tidning, många inspirerande recept i dagens tidning. Jag lär säkert få anledning att återkomma till den.
Nu ska jag ta hand om min bröddeg som jäst klart, rapport från dagens bak kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag håller med Ikea katalogen är inte lika rolig att läsa längre. Det är lite för moderna saker och jag föredrar att köpa möbler som jag kan ha länge. Men jag kan också erkänna att vårt hem består till största del av Ikeamöbler så visst kan man hitta fina saker där.

2007-07-31 @ 19:14:02
URL: http://vitahuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0