Tisdag

Idag har vi två trötta och griniga barn här hemma. Sonen somnade först vid halv tolv i natt, i vår säng och dottern vaknade före klockan 6... Gäsp, nu är både hon och jag jättetrötta. Sonen sov bara till 8 så även han har sovit för lite i natt. Ikväll blir det tidig nattning.
Har dragits med ett rött, irriterat öga sen i lördags. Idag ringde jag vårdcentralen och fick tid där i em. Sist gick jag två och en halv vecka med ögoninflammation och det vill jag inte göra igen, det är jätte jobbigt.
Våra övriga planer för idag är annars att umgås med barnens faster.  Det var länge sen vi träffades men idag kommer hon hit och gör oss sällskap till middagen. Vi skall grilla hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0