Favoritprodukter åter i min ägo

Nästan lika glad för att maken äntligen är hemma igen blev jag för den lilla presenten han hade med sig till mig. Parfymen Laura från Laura Biagotti och Elisabeth Ardens Eight hour cream. Båda produkterna är gamla favoriter som det nu var ett tag sedan jag hade i min ägo. För ett antal år sedan var Laura min absoluta favoritdoft. Nu har jag haft andra parfymer ett tag (bla Gucci II som också dfen är underbar) men byter gärna tillbaka till Laura som omväxling. Eight hour krämen kommer väl till pass nu när det blir kallare och läpparna är torra och fnasiga - perfekt att smörja in sig med!

                                                          image69

Med sig i bagaget hade han också två flasor vin från Alsace, där han alltså varit på jobbkonferens. Alsace viner hör till min favorit så det var också uppskattat.
Som sagt, mannen var mer än välkommen hem. Fem dagar utan honom kändes som en evighet. Nu har jag dock skickat iväg honom med barnen för att lämna tillbaka film och återvinna papper. Njuter av lugnet som råder i huset. Ikväll hoppas jag att barnen inte somnar allt för sent så att vi hinner prata lite med varandra också innan en ny hektisk jobbvecka tar sin början.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Laura är min absoluta favoritparfym... men nu är det bara några droppar kvar. Så maken vet vad han ska köpa med när han kommer hem från Thailand. :-) Aj lajk!

2007-11-12 @ 22:34:29
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0