Fredag

Fredag igen.. Jag har inte orkat blogga på hela veckan. Det har varit en lång och jobbig vecka. Har hänt tråkigheter, inte för mig personligen men en i min närhet har drabbats. Detta har påverkat min jobbsituation också så jag känner mig både psykiskt och fysiskt slut just nu. Tror dock att lite sömn och helgvila kan råda bot på en del av det i alla fall :)
Vi har trots allt en kul helg att se fram emot med Lena PH och Orup show i morgon kväll. Det var inte igår man gick ut och roade sig!
Har hunnit julfixa lite här hemma i veckan. Tog lite bilder som jag tänkte lägga ut här på bloggen men de blev inte bra så jag ska göra ett nytt försök så snart jag hinner.
Trevllig helg alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0