Fredagsmys...

Jag älskar fredagar. Känslan att ha två lediga dagar framför sig är så härlig. Jag hämtar alltid barnen tidigt och fredag eftermiddag innebär alltid fredagsmys med snacks och film för dem.
Jag har tänt ljus i hela huset och maken kom precis hem lyxigt tidigt för att vara han så helgen börjar redan nu! Vi skall snart dricka lite glögg och sedan göra kycklingnachos till middag. Glassbår till efterrätt om vi orkar!
Ikväll blir det film.
Antingen Hannibal rising
image75

eller Breaking and entering:
image76

Hyrde båda filmerna igår men den förstnämnda vet jag inte om jag borde se egentligen. Jag har drömt jobbigt läskiga mardrömmar om Hannibal i natt, bara av att ha hyrt den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0