Julpyntandet har börjat....

... i alla fall lite smått. Brukar inte börja före adventshelgen men nu kunde jag inte hålla mig så två nyinköpta pappersstjärnor åkte upp här hemma ikväll.  Svårt dock att ta bilder i mörker, utan blixt blir det bara reflektioner och med blixt ser det inte så kul ut... Här är i alla fall en bild från vardagsrumsfönstret. med blixt...
image80

Stjärnorna köpte jag på Brisak, en fruktsansvärd stormarknad enligt mig. Man kan dock göra vissa fynd där men herregud vad många osmakliga prylar där finns, framförallt på deras julavdelning som är helt enorm. Förstår inte att det finns folk som köper allt deras skräp.....
Jag skulle vilja ha en helvit adventsljusstake i porslin. Hade för mig att Cult design hade en sådan, men icke. Har någon tips på var man kan finna en sådan får ni gärna dela med er! Tittade för överig på Cults julsrtiment idag men köpte ingenting. Kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha och dessutom är det lite platsbrist här hemma också...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Såhär såg det ut hos mig i fjol!
http://tankebubblor.blogg.se/291106183630_adventsljusstaken.html

2007-11-22 @ 20:58:27
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Anonym

Nilla: Jättefint, blir det samma koncept i år?

2007-11-23 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0