Vilka är ni som läser denna blogg?

Att få läsare till sin blogg är kanske inte det enklaste. Särskilt inte då man som jag valt att vara anonym och inte gå ut med adressen till vänner och bekanta. Jag tycker ändå att jag har ett hyfsat antal läsare varje dag - det är kul! Men vilka är ni som läser bloggen, få lämnar ett avtryck i form av kommentar. Det känns lite trist för det är väldigt roligt att läsa kommentarer och få veta vilka som kikat in!

Idag är barnen hemma från dagis och har höstlov med mig. Vi har hållit oss inomhus hittills idag men det lär inte gå länge till. Vi åt frukost vid nio tiden och minder än två timmar senare frågades det efter lunch så nu är vi inne på dagens andra mål mat, mellanmålsfrukten inte inräknad.
Lediga dagar gör jag inget annat än står i köket känns det som. jag hinner bara städa undan innan nästa måltid ska fram eller förberedas....
Tiden jag inte stått i köket idag har ägnats åt legobygge med storebror. Vi har påbörjat projekt "bygga upp allt rivet lego"...


Kommentarer
Postat av: Marlene

Känner igen det där projektet att bygga upp lego igen..och alltid fattas det nån liten viktig bit. Vi var på IKEA i helgen och köpte ett lågt avlångt bord där vi ställt upp sonens lego så finns det kanske någon chans att det inte försvinner..
Och jag är alltså en av dina läsare *ler*

2007-10-30 @ 18:39:08
Postat av: Mamma H

Hej! Jag är en av dina nyare läsare. Har nyligen hittat hit via "En mammas dag - Weronica" som jag hittat via min systers blogg "Sturm und drang i den moderna familjen". Själv bloggar jag inte (än). Bor i Linköping och är för tillfället mammaledig.

2007-10-31 @ 10:18:39
Postat av: Lena på Värmdö

Hej, jag är också läsare av din blogg fast jag har hängt med ända sedan starten. Har tre barn i dagis-och skolåldern och är inredningsintresserad så vi har ganska mycket gemensamt. Tack för att du delar med dig av ditt liv och dina tankar! Hälsn. Lena

2007-11-02 @ 14:05:56
Postat av: Anna

Marlene: Jag byggde med lego i två dygn nästan... :) Lite kul är det allt. Legoterapi. Kul att du hittat hit!
Mamma H Välkommen hit. Hojta till när du har en egen blogg! Det är kul att blogga!
Lena på Värmdö: Roligt att du läser min blogg. Vi verkar ha mycket gemensamt, gissa var jag bor? ;)

2007-11-02 @ 15:08:48
Postat av: Syster yster

Jag vet! :D
Fast inte var i kommunen dock. /Lena

2007-11-03 @ 19:50:42
Postat av: Isabelle

Och jag tittar in lite titt som tätt! :-D

2007-11-03 @ 21:35:54
URL: http://fixaodona.blogg.se
Postat av: Tea

Jag brukar smyga omkring här!

2007-11-09 @ 22:20:51
URL: http://fixig.wordpress.com
Postat av: alacs

Kikar in nästan dagligen, och kommenterar ibland:) Nu har jag dock haft semester en vecka - helt datorlös! Jätteskönt.

/alacs

2007-11-10 @ 00:06:24
URL: http://alacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0