Facebook...

Jag tycker att jag är ganska välbevandrad i internetvärlden men något som jag (kanske konstigt nog) missat är  vad Facebook är för något... Stillade min nyfikenhet och gick in och registrerade mig där idag. Kollade runt efter vänner och bekanta och hittade två riktigt nära vänner... Lite släktingar också och en hel hop personer som jag vet vem är. Blev dock supernojig, har ingen koll på vad som blir offentlig information och om alla personer jag snokat upp ser att jag varit där och gluttat... Fattar inte riktigt vitsen med det hela men det kanske jag lär mig... eller så kanske jag inte ska sätta mig in i det, har hört att det är beroendeframkallande...

Kommentarer
Postat av: jessica

Nä jag hänger inte med på det ett dugg. Jag har nu dessutom valt att inte hänga med på det heller. Man kan inte hinna allt :)
Trevlig helg!

2007-09-28 @ 19:36:24
URL: http://detvitahuset.blogspot.com
Postat av: Minks

Ja tänk, jag vågade mig också på det för första gången igår. Men, det kan ju sluka en fullständigt. Jag har inte tid att bli slukad!!
//M

2007-10-01 @ 20:29:30
URL: http://ettbraliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0