Grå shopping en solig höstdag

                   image44

Så har jag fått stilla mitt shoppingbegär en aning idag också... Köpte två fina Matteus tallrikar. Har ett  stort rosa spetsfat, liten rosa skål och en grön musselskål  sen tidigare. Behöver egentligen inte nya tallrikar, vi har Swedish grace som finporslin, men dessa kunde jag inte motstå. Grått är ju dessutom så fint nu till hösten och vinterna. Skall komplettera med flera så småningom och även köpa de mindre förrättstallrikarna har jag tänkt....
Ljuslyktan kommer från Cult design. Måste bara ha med mig något från dem också. Var sugen på de fina tanborstglasen men hittade ingen vettig förvaring för tandkräm så jag beslöt mig för att strunta i dem....
Blev helt slut efter min shoppingtur som avsllutades på systemet. Ska vila nu så jag orkar skåla i champagne med maken ikväll...

  

Kommentarer
Postat av: alacs

Matteusporslinet är verkligen jättesnyggt. När vi en dag har renoverat vårt kök ska jag också shoppa (dvs när vi har mer plats..)
/alacs

2007-09-24 @ 22:57:03
URL: http://alacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0