Helg igen...

Så var det lördag igen... Veckorna går ju fort som bara den. Jag har blivit jätteförkyld för andra gången i höst, fattar inte varför jag åker på alla infektioner som kommer i min väg. Barnen har (peppar, peppar) varit friska hittills så det är inte de som smittar ner mig.... Ska bara kurera mig idag och kanske åka en sväng till Denny´s home och inhandla något uppiggande till hemmet...
I morgon har vi bröllopsdag... vet ej hur det skall firas men vi kommer att ha barnvakt i alla fall. Eftersom dagis är stängt på måndag ska de sova hos farmor och farfar över natten.
Har kört lite GI diet denna vecka och skall fortsätta med det i hopp om att bli av med några kilon. Det har funkat bra att avstå från kolhydrater men ikväll skal jag synda lite. Har på rekommendation av mina föräldrar lagat denna paj. Den står nu i kylen i väntan på att ätas till efterrätt. Ska bli supersmarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0