Me and I träff

                        
                        image40
I torsdags var jag för första gången värdinna för en Me and I träff. Det var riktigt trevligt att få samla ihop ett gäng vänner och bekanta för att umgås och titta (shoppa) på fina kläder, fika och prata en vanlig vardagkväll. Oj så mycket fint det fanns. Hade kunnat handla för ett antal tuselappar om jag fått gå lös helt ohämmat... Sansade mig dock och beställde "bara" kläderna ovan. Sonen var dock besviken dagen efter då han fick veta att jag inte köpt volvotröjan åt honom. Själv funderar jag fortfarande på om jag kanske behöver den fina gråa plyschtunikan också... (att matcha med de supersköna plyschbyxorna jag beställde till mig själv) ock dottern skulle ju vara så söt i denna klänning och..... ja kanske jag trots allt skall komplettera min beställning....
    
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uppdaterar: Plyschtunikan är nu beställd den också... Kunde bara inte låta bli. Den satt jättesnyggt....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Även jag har beställt lite kläder, de kommer förhoppningsvis i veckan.
Ha det bra.

2007-09-09 @ 22:30:42
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Nilla! Kul, vad beställde du för kläder?

2007-09-09 @ 22:39:43
Postat av: Isabelle

Jag köpte plysch-byxorna till mig själv. Dom cerisa. Kunde inte motstå den härliga färgen. Jag är supernöjd med mitt köp. Dom är sååå sköna!

2007-10-07 @ 16:33:17
URL: http://fixaodona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0