Något att se fram emot...

Kände idag att vi måste ha något roligt att se fram emot i denna hektiska vardag. Maken kommer att göra två resor inom kort men jag har ingenting i nöjesväg att längta efter. Gick därför in på Ticnet och bokade varsin biljett åt oss till Lena + Orups show på China teatern. Alltid något att se fram emot när vardagen känns lite för grå och trist.

                                                                                   image53

Vardagen kändes lite grå och trist idag så jag har även varit in och bokat en liten resa till Mallis åt hela familjen i maj 2008.... Vet ej om det blir av. Måste kolla med min chef om det är ok att ta tjänstledigt då.... Känns i alla fall tryggt att ha en bokning klar...

Kommentarer
Postat av: alacs

Åh, nu blev jag inspirerad att hitta på ngt jag med. Vi hade en period när vi gick mycket på teater - en kompis som bokade x antal biljetter, mailade ut info, och först till kvarn... Så praktiskt att bara dyka upp på trappen till Dramaten, eller vart det nu var, och inte behöva fixa ngt själv.
Härligt med resan till Mallis oxå. Själva åker vi till Lanzarote om 4 veckor!!

2007-10-04 @ 20:44:21
URL: http://alacs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0