Vinterkläder inköpta

                          image43
Idag kom jag till skott och åkte till Lindex för att köpa ett vinterset till lillasyster. Det blev ett superfint set från FIX. Jackan med avtagbar fleecejacka inuti påminner om 3i1 jackan från POP hon har haft tidigare men som inte görs i större storlek än 92. Detta set är dessutom billigare än POP, om än inte gratis...
Nu velar jag bara om storleken... Köpte 104 och det är STORT!  Hon kan ha dem, det går att spänna åt nertill vid fötterna och ärmarna var inte allt för långa.  Det är trots allt bara september än och dessa kläder skall ju kunna användas en bra bit in i mars åtminstone... Ska fundera till i morgon om jag bör byta till 98...

Appropå vinterkläder budade jag hem en POP overall från Tradera. Hel och fin stor det i beskrivningen men hem kommer en nopprig, skitig overall full med katthår... Vad less man blir. Betalade 500 spänn för den. Säljaren kan tänka sig betala tillbaka men först efter att hon fått den igen och lagt ut den på Tradera igen och att jag betalar frakten återigen...  Litar inte ett skvatt på denna människa så nu vet jag inte vad jag ska göra. I värsta fall får det bli en dagisoverall... Kommer aldrig mera att köpa något så dyrt på Tradera igen.


Bilder från Lindex hemsida

Kommentarer
Postat av: susanne f

Har faktiskt aldrig köpt något via tradera, tycker det verkar osäkert om man inte kan få kolla på sakerna innan......
Fina vinterkläder du har köpt...
//susanne

2007-09-17 @ 12:45:19
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: Nilla

Den ser fin ut! Fix brukar ju ha bra grejer.
Det där med Tradera och liknande har jag aldrig gett mig in på, verkar så jobbigt...
Vi har en bra secondhand-affär där vi lämnar in kläder som är fina nog att sälja.
Hur lång är din tjej?

2007-09-19 @ 18:56:52
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0