Semesterlängtan

Hit längtar jag just nu:
image124

´

Om mindre än en månad plaskar vi hela familjen i dessa pooler, hoppas bara att det är bra väder och varmt i vattnet....!
Det ska bli så himla härligt att komma iväg på en resa igen. Det var två år sedan sist så det är verkligen dags nu.
Vi åker med Ving resor och bor på deras Sunwing resort i Alcudia på Mallorca! Halva nöjet (nästan) med att resa är alla förväntningar och all planering innan man åker. Jag har nu min vana trogen redan börjat göra packlistor för handbagage, barnens väskor, familjens kläder, inköp som behöver göras mm... Jag kanske är lite knäpp men jag älskar att göra listor och tar alla tillfällen jag får...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0