Ledig torsdag

Torsdag igen vilket innebär att jag är ledig. Hade tänkt städa här hemma under de 5 timmarna barnen var på dagis men orken och lusten innfann sig inte riktigt så det är inte alls rent här hemma som jag skulle önska.
Åkte iväg en sväng och muntarde upp mig med lite shopping.
Två nya cult design ljusstakar fick bland annat följa med hem.
image101


På Ica köpte jag en ny bok som verkade bra: Midvinterblod av Mons Kallentoft. Nya tulpaner köper jag imorgon....
image102

Nar jag kom hem strök jag en bordduk och fixade upp i köket. Vi har ännu inte fått hem det nya köksbordet och stolarna. En tur till Ikea står på att göra listan...
image103

Liksom många andra gillar jag ju Cult design... På hallbyrån representeras det av en sparbössa...
image100

Nu ska jag förbereda middagen - det blir raggmunkar idag. För övrigt har det blivit tre semlor denna vecka så ikväll står även en långpromenad på agendan!


Kommentarer
Postat av: Detsvartataket

puh, vad skönt att höra att det är fler som inte alltid gör det man bör..utan shoppa i stället ;)

2008-02-07 @ 22:06:38
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Rana

Vilka underbara ljus. Jag har varit borta från detta ljuva vuxenliv så länge (gravid, bebisliv, gravid igen, bebisliv...), så jag känner mig lite yrvaket bortkommen. Cult design, sa du?

*hm, hm, ska kolla upp det där*

2008-02-17 @ 20:44:07
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0