Lördag

Det var ett tag sedan jag skrev här nu... Inspirationen har inte riktigt infunnit sig och tiden har inte heller räckt till.
Idag har vi haft en riktigt skön slapparlördag. Storebror och maken var på kalas hos en grannfamilj några timmar och jag och lillasyster roade oss på egen hand. Har rensat lite i garderoberna i hallen samt städat en klädkammare, mycket välbehövligt....
Hade planerat en god lördagsmiddag men luften gick ur mig totalt när det var dags för matlagning. Inte heller maken kände för att ställa sig i köket så det fick bli hämtpizza! Händer inte så ofta i detta hus men ibland är det en enkel lösning. Till efterrätt klämde jag i mig en semla.... Ibland orkar man inte tänka på kalorier, eller hur?
Nu hoppas vi att barnen är medgörliga och somnar i tid så att vi orkar se en film ikväll. Har hyrt Brokeback mountain. Har inte sett den tidigare men tror att den är bra.

Förra helgen hittade vi äntligen en lampa till vardagsrummet.
image96


Kommentarer
Postat av: Cina

Superfin lampa :)!

2008-02-05 @ 15:41:25
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, vi är jättenöjda med den!

2008-02-05 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0