Längtan efter vardagen....

Trodde aldrig att jag skulle känna så här men nu ska det bli skönt att återgå till vardag med jobb och dagis igen. Alla dessa helger och den långa ledigheten börjar bli minst sagt påfrestande. Vi har försökt stimulera barnen så gott det går men nu behöver de träffa kompisar och få lite annat att göra på dagarna igen. Barnen bråkar konstant och storebror är inte kul alls just nu, gap och skrik dagen lång är det i detta hus. De har ju sovit längre än någonsin på morognarna nu och det var ju skönt med sovmorgnar men det har ju varit på bekostnad av våra lugna kvällar. Jag är så in i bomben trött på att aldrig ha lugn och ro runt mig, vi har inte ens kunnat se en film en kväll under lovet för att det aldrig blivit tyst här i huset... Jag hade verkligen behövt ett barnfritt dygn., det står högt upp på önskelistan. Men nu får jag väl "vila upp mig" på jobbet istället.... Suck, suck

Kommentarer
Postat av: Cina

Jaa, det är faktiskt riktigt skönt med vardag igen, vår storkille riktigt längtade till skolan och kompisarna :)!

Trevlig helg!

2008-01-11 @ 20:23:22
URL: http://cinamedmera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0