Tidningsutrensning....

Jag har en last som jag inte riktigt vet hur jag ska komma till rätta med... Jag köper på tok för mycket tidningar/magasin varje månad... Vågar inte ens tänka på hur mycket pengar det går till det varje månad, varje år.....
Idag har jag gjort en liten utrensning bland Mama, Family Livning, Sköna hem, Allt i Hemmet, Plaza interiör, Hem ljuva hem, Tove, Amelia, Allt om mat, Elle a la carte, Lätt och lagat, någon enstaka Damernas värld mm mm. Herregud det ligger tidningshögar överallt i detta hem. Det värsta är att jag inte kommer ihåg att jag läst hälften av dem och då tar det ju emot att slänga....
Mattidningarna sparar jag så klart, skall köpa tidskriftssamlare till dem någon dag... Vissa inredningstidningar (de flesta) sparas i ett skåp för ev inpirationsbehov.... Men övrigt slängdes och det blev tre tunga papperskassar.
Ett nyårslöfte får nog bli att sålla lite bland tidningsinköpen framöver.... så kansek det finns pengar kvar att förverkliga alla ideér man fått från den befintliga samlingen av magasin....

Kommentarer
Postat av: Detsvartataket

Vad kul att höra att det är fler som köper för mycket tidningar :) Men frågan är om man vågar avstå någon? Tänk om man missar något? Man kanske ska kollektiv köpa med sina vänner i stället? alla köper ju nästan samma tidningar i alla fall :)) hmmm

2008-01-21 @ 21:10:37
Postat av: Detsvartataket

Vad kul att höra att det är fler som köper för mycket tidningar :) Men frågan är om man vågar avstå någon? Tänk om man missar något? Man kanske ska kollektiv köpa med sina vänner i stället? alla köper ju nästan samma tidningar i alla fall :)) hmmm

2008-01-21 @ 21:12:07
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0