Torsdagssysslor....

Torsdag åter igen och jag har min lediga dag. Barnen är på dagis några timmar och det är ett välbehövligt andrum för mig för att orka med den hektiska vardagen. Dock är ju dessa dagar inga vilodagar utan det ska städas och handlas och tvättas och fixas. Helst ska allt vara klart innan kl 14 då barnen hämtas... Skönt när allt är gjort och man kan komma hem på fredag eftermiddag till ett rent hem med välfyllt kylskåp. Skulle dock helst av allt vilja krypa ner i sängen och läsa denna bok:

image72

Tusen strålande solar av Khaled Hosseini
Jag älskade boken Flyga drake av samme författare, det var en av de bästa böcker jag någonsin läst. Tusen strålande solar verkar lika lovande.

Funderar även på att ta mig en titt i inredningsbutiken i vårt närmaste centrum för att spana in cult design grejor. Börjar känan mig köpsugen och kan kanske hitta något trevligt juligt. Återkommer om det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0