GI metoden...

                                                                                   image54

För några veckor sedan gjorde jag ett tappert försök att börja äta GI mat. Läste på en hel del omvad man får och inte får äta. Det gick bra 3 dagar och resultatet visade sig på vågen direkt....! sen blev jag super förkyld och inspirationen tröt, hade ingen ork eller tid att leta recept så allt föll... Även om jag faktiskt inte åt gdis på 2,5 veckor (superrekord för en sockerråtta som mig...) Kändes dock trist att inte kunna följa denna diet till fullo eftersom jag verkligen tror på den så idag har jag beställt en bok för inspiration Klaras goda GI-dagar har fått goda recensioner så jag ser med spänning fram emot att få hem den och följa menyförslag och se vad som händer på vågen....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag har inte provat. Men en sak som jag kom att tänka på: Jag har läst och hört det tidigare på många ställen att
man börjar något form av diet och ett par dagar senare blir man förkyld... och faller ur.
det verkar höra till på något vis? :-)

2007-10-05 @ 09:46:46
URL: http://tankebubblor.blogg.se
Postat av: Dvd Rental Mail

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2008-05-05 @ 11:32:04
URL: http://www.dvd-rental-mail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0